septemberflickorna & jag

Singelmamma på 34 med 3 små sötistjejer under mina vingar, födda 2001 & 2007

Våren kommer med hopp

Publicerad 2015-03-09 17:28:59 i Familj, Personligt,

Ja vi håller våra tummar för det i alla fall!

Riktigt tufft ett tag nu men solen o fågelkvittret vittnar om nytt hopp ändå. 

Mina stora tjejer är 14 nu i september. Ingen lätt ålder som jag minns det. Men inte på den här sidan heller. Jisses vad jobbigt det är att vara mamma till tonårstjejer! 
Nu har nog mina tjejer en del att bära på och det gör det nog inte lättare. 

Just nu känns det som jag står o tittar in i en becksvart skog, snårigt o dant. Och där inne lurar all sköns farligheter och krigande fiender. Ska vi ta oss igenom det här nu så är det bara o blunda fram med armen och in i skogen. Forcera oss igenom det här, hoppas att vi alla kommer ut på andra sidan hela rena o kärleksfullt familjetighta! 
Vad tror ni oddsen är? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

septemberflickorna

Ärlighet varar längst! Ab imo pectore. Tillängnad er mina älskade septemberflickor! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela