septemberflickorna & jag

Singelmamma på 34 med 3 små sötistjejer under mina vingar, födda 2001 & 2007

Dieter hit o dieter dit

Publicerad 2013-09-30 14:39:57 i Personligt,

Jag står först i ledet att beundra viljestarka personer! Alla dieter som folk lyckas hålla alla sunda människor som verkligen lyckas hålla sig ifrån bullar, kakor, glass och godis. Alla som orkar räkna kalorier. 
Men ännu mer alla ni som klarar av att träna och röra på er så pass mycket så ni har den perfekta balansen mellan intag och det ni behöver!!! 
Hör om alla nya dieter och undrar vilken som passar mig. 
Den kanske jag borde testa?
Eller den där?! Den kanske är perfekt för mig?!
Men den här?! Den verkar ju super, precis vad jag behöver? 
Allt skulle bli bra, den här skulle laga mig. 

Men det är ändå så - det finns inga genvägar. Vågskålen är ändå måttstocken - det du stoppar i dug ska du oxå göra av med. Det gäller bara att se till att veta vad och hur mycket du verkligen stoppar i dig!! 



Jenny Strömstedts blogg har för mig höjt Jenny - gillar dig mer o mer!! 

Läs bara hennes underbart sköna inlägg  om kejsarens nya kläder! 

http://blogg.mama.nu/jennystromstedt/2013/09/19/52/


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

septemberflickorna

Ärlighet varar längst! Ab imo pectore. Tillängnad er mina älskade septemberflickor! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela