septemberflickorna & jag

Singelmamma på 34 med 3 små sötistjejer under mina vingar, födda 2001 & 2007

Vilka är vi?

Publicerad 2013-07-24 13:34:43 i Allmänt, Familj, Personligt,

Kanske först låter som ett djupt inlägg men känner väl mer att jag vill ge dig som söker nån att relatera till, ett hum om vilka vi är!

Det är jag - 34 årig singelmamma till 3 tjejer!
12-åriga tvillingtjejer och deras 6 år yngre lillasyster.

Försöker få livet att gå ihop så gott vi kan.
Fightas ibland med varann, tvätthögarna och smutsen som emellanåt vill överta vårt hus.
Varannan helg (som det ser ut just nu och har gjort de senaste 3 åren) så är jag ensam hemma i mitt hus, då tänder jag mitt lilla ljus, då har jag ingen mer än katten...
Njae, kanske inte riktigt så, men inser att man blir ganska ensam när man helt hux flux - som en blixt från klarblå himmel - blir lämnad ensam. Får helt enkelt försöka skapa en ny vardag.
 
 

Så här är då jag. Letade själv efter en egen blogg med någon som jag, där jag kunde läsa och känna igen mig och kanske känna att det fanns fler likadana... Hittade ingen direkt som jag kände passade in. Tog därför upp det här med mitt eget bloggande och hoppas att den i alla fall kan ge mig utlopp för nåt.
Mamma har alltid sagt när jag befunnit mig djupt nere - nära botten - SKRIV! Se till att du skriver av dig!

Så här kommer jag väl att försöka skriva av mig!
Hoppas att du som eventuellt hittar hit känner att du hittat nåt som ger dig det du just nu behöver!
Skriv gärna en rad tillbaka.
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

septemberflickorna

Ärlighet varar längst! Ab imo pectore. Tillängnad er mina älskade septemberflickor! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela