septemberflickorna & jag

Singelmamma på 34 med 3 små sötistjejer under mina vingar, födda 2001 & 2007

T - 14 dgr

Publicerad 2013-07-15 21:57:00 i Allmänt, Familj, Personligt,

Nedräkningen har börjat. Min långa semesterperiod börjar om 2 veckor! Och med den börjar oxå slutet av det här årets sommarlov. Längtar. Faktiskt längtar jag till både och. Älskar ledig tid. Gärna också då hemma, men tycker nog egentligen ganska mycket om vardagen med. 
 
Men än så länge jobbar jag, Lily spenderar min jobbtid med mormor och morfar (inte Gerd!) och mina stora får göra lite som de vill. Alla nöjda
 
Med lite uppdaterade verktyg kanske nu den här bloggen kan få liv?! Söker själv en blogg av/med/för någon som mig, kanske helt enkelt får starta en själv... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

septemberflickorna

Ärlighet varar längst! Ab imo pectore. Tillängnad er mina älskade septemberflickor! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela