septemberflickorna & jag

Singelmamma på 34 med 3 små sötistjejer under mina vingar, födda 2001 & 2007

Plaskar i Brunnstorpsbadet

Publicerad 2013-07-17 20:31:00 i Allmänt, Familj,

En helt vanligt underbar dag!

Visst är det helt fantastiskt!?

Jobbar fortfarande så här 17:e juli och det är 30 grader varmt ute!!
Längtar ut, hem och till ledigheten hela dan. Hämtar sen tjejerna och har det här underbara plejset att åka till!


2 h här innan hemmet och man är så glad!
Skiter i att bikinilinjen inte rakades idag, skiter i att jag större än en val klumpigt försöker klättra upp på diverse flytleksaker, skiter i att vi egentligen är både trötta o hungriga - för 2 h innan stängning L E K E R vi!! 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

septemberflickorna

Ärlighet varar längst! Ab imo pectore. Tillängnad er mina älskade septemberflickor! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela