septemberflickorna & jag

Singelmamma på 34 med 3 små sötistjejer under mina vingar, födda 2001 & 2007

Och därmed basta!

Publicerad 2013-07-16 17:23:41 i Personligt,

Så, älskade vännen o kollegan bröt tystnaden! Allt detta tänk och ska bara - nu är det nog! Alldeles för längesen det skedde någon form av träning nu.

Vi brukar köra lunchpassen men av olika anledningar, jobbsituation, stukad fot, hemmets enorma behov av omhändertagande och även ren o skär lathet! så har det nu gått nästan 2 månader sen sist!! Men E bröt tystnaden så imorgon gäller det!! Och nu köööör vi!!!

Body Pump imorgon lunch.

Har även snöat in på 2-5 dieten. Tänker att jag nog ska testa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

septemberflickorna

Ärlighet varar längst! Ab imo pectore. Tillängnad er mina älskade septemberflickor! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela