septemberflickorna & jag

Singelmamma på 34 med 3 små sötistjejer under mina vingar, födda 2001 & 2007

Nedräkning

Publicerad 2013-07-23 17:22:00 i Allmänt, Familj,

3 dagar kvar!

Hur ska jag hinna?
Känns så otroligt jobbigt att lämna så mycket ofärdigt till min fantastiska kollega som kommer tillbaka från semestern på måndag.

Men shit vad jag längtar!!!

3 dagar kvar innan 3 veckor av ledig tid tar vid!
Kommer med all säkerhet bara swisha förbi när de väl är här, men det ska bli så skönt att bara vara lediga.
När de veckorna är över så tar hösten vid. Ja, förhoppningsvis inte höst-hösten men i alla fall höstterminen 2013.
Den terminen då min yngsta ska börja skolan.
Låter så otroligt klyschigt men otroligt vad tiden går!! Mitt lilla minsta hjärta blir 6 år, redan!?!
Men det är sant. Stora skolbarn allihopa är de nu. I september blir de 12, 12 & 6.

Tills dess nöjer vi oss med att bara vara! Spela yatzy, fia, läsa böcker eller bara mysa.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

septemberflickorna

Ärlighet varar längst! Ab imo pectore. Tillängnad er mina älskade septemberflickor! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela