septemberflickorna & jag

Singelmamma på 34 med 3 små sötistjejer under mina vingar, födda 2001 & 2007

Gomorron världen

Publicerad 2013-07-18 06:25:00 i Familj,

På ena sidan katten,
som gärna smyger upp till huvudnivå i sängen när jag är som mest försvarslös, - han vet mkt väl att han inte får. På andra sidan min 5- åring, som allt som oftast vill ligga i min säng. Inklämd och med 0 i rörelsemån vaknar jag och vill bara fortsätta vara i mitt drömland...

Men morgon är det och ingen tidig joggingtur i det skimrande morronljuset med dansande älvor över fälten blev det idag heller.

God dag till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

septemberflickorna

Ärlighet varar längst! Ab imo pectore. Tillängnad er mina älskade septemberflickor! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela