septemberflickorna & jag

Singelmamma på 34 med 3 små sötistjejer under mina vingar, födda 2001 & 2007

Denna dagen, ett liv

Publicerad 2013-07-22 19:12:00 i Allmänt, Familj,

Vaknade hemma efter en härlig helg i Blekinge.
Lite smått bakfyllekänsla i kroppen, huvudvärk och en mage som inte är på sitt bästa humör.
Men jobbet väntar och eftersom jag inte var på plats i fredags så finns en del att ta igen!
Märker att dataskärmen inte hjälper ett dugg och efter 2 timmar kommer frukosten upp!
Kul dag!
Väl hemma sov jag i 5 timmar för att sen faktiskt känna mig helt ok.
Nu ligger vi här katten o jag o avvaktar tills allt känns tipp topp igen.


Helgen då? Ja fest i fredags för släkting som fyllt 50. God mat, ännu fler bevis på att vi har en hejdundrande bra släkt, superstolt över mina fina flickor och med musik o dans så avslutades kvällens kalas med sedvanliga tack och presentöppning.
Resten av helgen så bjöd Blekinge på medelhavsklimat och bad i havet!

Minisemester när det är som allra bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

septemberflickorna

Ärlighet varar längst! Ab imo pectore. Tillängnad er mina älskade septemberflickor! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela