septemberflickorna & jag

Singelmamma på 34 med 3 små sötistjejer under mina vingar, födda 2001 & 2007

Jahopp

Publicerad 2013-08-19 07:39:00 i Allmänt, Familj,

Då var semestern slut för den här gången. Kan inte riktigt hjälpa det men verkar ALLTID tänka/känna "åh, NÄSTA gång...!" Kan liksom inte njuta här o nu!
Nästa gång vi gör detta...
Nästa semester.... då blir allt bättre, då har vi mer pengar, då är vi en helare familj, då....
Jobbar så med mig själv om detta!!
Det är här och nu - inget annat!


Mycket vill jag förändra, mycket vill jag bli bättre på. Började en liten lista innan sommaren. Postar den här o nu. Nån gång ska man väl börja o vad passar bättre än en nystart efter semestern och när hela höstterminen kör igång?!

Kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

septemberflickorna

Ärlighet varar längst! Ab imo pectore. Tillängnad er mina älskade septemberflickor! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela