septemberflickorna & jag

Singelmamma på 34 med 3 små sötistjejer under mina vingar, födda 2001 & 2007

Bara de stora

Publicerad 2013-08-05 16:43:00 i Allmänt, Familj,

Skönt att ibland kunna bara hänga med mina stora. Det händer ju inte allt för ofta att vi delar upp oss numer, en effekt av separationen. 


Men då min mamma - L's dagmamma - började jobba idag och hade en liten leksugen pojk hos sig så fick L en liten chans att få leka o vara själv på sitt egna vis...

Jag o mina stora tjejer tog bussen in till stranden, bra att öva på att åka buss när man snart är 12. Och efter ett härligt svalkande dopp så smakar Munchies burgare superbt!! Stans absolut godaste burgare! 

http://www.munchiesburger.se/ (ingen bra hemsida på telefonen men gå gärna dit!)

Buss i all ära men nu vill jag faktiskt ha en egen bil. Kanske måste ta tag i och sälja min befintliga först nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

septemberflickorna

Ärlighet varar längst! Ab imo pectore. Tillängnad er mina älskade septemberflickor! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela