septemberflickorna & jag

Singelmamma på 34 med 3 små sötistjejer under mina vingar, födda 2001 & 2007

Även de allra minsta blir stora

Publicerad 2013-08-21 08:34:00 i Familj,

Men i mitt hjärta är de ju alla alltid små!

Den här hösten började minstingen L i skolan. Förskolan, men det är ju ändå - skolan!

6 års skillnad är det mellan dem och att börja 6:an är oxå stort. Störst på skolan, den skolan som de nu ska lämna efter det här läsåret och högstadiet börjar.

Minstingen är så glad så hon tjoar på morgonen och tjolahoppsar till skolan! Vad härligt det är. Hoppas det varar länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

septemberflickorna

Ärlighet varar längst! Ab imo pectore. Tillängnad er mina älskade septemberflickor! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela