septemberflickorna & jag

Singelmamma på 34 med 3 små sötistjejer under mina vingar, födda 2001 & 2007

Årets varmaste dag

Publicerad 2013-08-03 22:42:45 i Familj,

Sägs det. Jag vet inte men skönt är det! Varmt o gott, vindarna är varma! Tvätten torkar ute på ett litet kick.
(Finns det nåt bättre än tvätt som torkat ute??!!)
Alltså en dag man kunnat ligga vid vattnet hela dagen.

Men jag i min A är hemma då hon inte alls är pigg stackarn. Har varit krasslig och haft lite feber sen i torsdags men i morse var det gräsligt. Vaknade o hade migrän. Spydde 2 ggr stackarn. Lite konsultation med jouren och de bestämde att det är bäst att kolla upp henne ändå, så nu snart bär det iväg till jouren.

Lyckligt lottad som jag är så kunde mina andra 2 tjejer följa med sina kusiner o bada!
Så bra jag har det som har familjen i min närhet!! Det är så fantastiskt mycket värt!!! Underskatta aldrig familjen 💕

Just nu sitter i alla fall den här lilla familjen framför sommarkrysset och äter popcorn! Njuter av sommarkväll inomhus för nästan första gången denna sommaren.

Njut o må väl....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

septemberflickorna

Ärlighet varar längst! Ab imo pectore. Tillängnad er mina älskade septemberflickor! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela