septemberflickorna & jag

Singelmamma på 34 med 3 små sötistjejer under mina vingar, födda 2001 & 2007

Är det bara jag som får dåligt samvete?!

Publicerad 2013-08-07 23:04:47 i Familj,

När man tjatat i säng alla 3 o hamnar ensam kvar i tv-soffan? Klockan är ändå 22:15 och de har alla varit uppe i stort sett så länge de velat hittills. Men ikväll var de trötta.
A bestämde sig för att sova på balkongen och la sig innan 22 - riktigt trött.
De andra fick jag tjata i säng.

Nu sitter jag här i tv soffan, tittar på en film JAG valde, ensam och med dåligt samvete...
Rätt eller inte? Så här slutade den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

septemberflickorna

Ärlighet varar längst! Ab imo pectore. Tillängnad er mina älskade septemberflickor! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela