septemberflickorna & jag

Singelmamma på 34 med 3 små sötistjejer under mina vingar, födda 2001 & 2007

Loppis

Publicerad 2011-08-18 11:39:32 i Allmänt, Familj, Personligt,

Det gör vi igen!! Det var kul men oj vad trötta vi blev! Tur att vi fick lite mat på Pickarpsvägen när vi kom hem. Startade en liten Loppisbank. Här lägger vi pengarna vi får in och här tar vi pengarna till kostnaderna vi får för just - Loppis!!

Är glad att ni tyckte om det
Är glad att ni ville vara med mig
Är glad att Lily kom förbi med min mamma o pappa
Är glad att Macke o Edith tittade förbi
Är glad att vi stod ijämte Ebba o Emma

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

septemberflickorna

Ärlighet varar längst! Ab imo pectore. Tillängnad er mina älskade septemberflickor! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela